Werkwijze voor een optimaal resultaat
Hoe ga ik te werk om tot het optimale resultaat te komen? Hoe zorg ik ervoor dat jij krijgt wat je nodig hebt?
Eigenlijk is dat elke keer weer anders, maar om jou en mij toch een structuur te bieden, houd ik vast aan een kort en eenvoudig stappenplan. Met natuurlijk de mogelijkheid om er van af te wijken…
1. een goed gesprek
Ten eerste ga ik eens goed luisteren naar wat je te vertellen hebt. Ik wil weten waar je nu werkelijk naar op zoek bent, eigenlijk ben ik pas echt tevreden als het mij lukt iets te bedenken waar je zelf nog niet eens aan gedacht hebt...
2. een creatieve geest
En dat ga ik dan omzetten in een goed concept. Om het vervolgens weer zo snel mogelijk aan je te laten zien, niet in een dik rapport, maar in een presentatie op maat...
3. puntjes op de i
Zodat ik vlot door kan met de technische uitwerking waarbij alle kleine details worden uitgewerkt. Ik zorg dat het product zodanig wordt aangeleverd dat jij of anderen er direct mee aan de slag kunnen. Hiervoor heb ik zo mijn eigen contacten...
4. middelen
Ik pak geen serieproduct van de planken. Wat ik daarentegen wel doe, is eventueel gebruik maken van middelen die zichzelf reeds bewezen hebben. Waarom zou ik iets opnieuw gaan verzinnen als het al bestaat? Dat kost mij onnodig tijd en jou geld. Zo maak ik indien mogelijk gebruik van Open-Source pakketten als Libre Office en Wordpress. Mocht dit niet voldoen, dan maak ik het op maat. Kwestie van goed om je heen kijken en slim nadenken.
5. mensen
Ik kan best veel, maar er zijn nog meer dingen waar anderen beter in zijn. Doordat ik al jaren actief ben binnen de wereld van de communicatie kan ik de ontbrekende kennis vaak in mijn eigen netwerk vinden. Zo werk ik samen met uitstekende tekstschrijvers, fotografen, grafisch vormgevers en filmmakers. En werk ik nauw samen met SEO-specialisten, online marketeers en drukkers waarbij ik mij thuis voel. Uiteraard blijf ik altijd de spin in het web en jouw aanspreekpunt.